Nazwa marki wywodzi się od Jasona Polakow („JP”) z Australii.
Nr 1 na świecie raider i dwukrotny mistrz Wave World Champion to legenda w sporcie windsurfingu. Imponująca moc i prędkość Jasona w pływaniu na fali wpłynęła na styl jazdy przez dziesięciolecia, wywierając duży wpływ na dzisiejsze kształty deski wave.
Marka została założona wiosną 1997 roku. Początkowo JP była czystą marką windsurfingową, pozycjonowaną na rynku z ekskluzywnym akcentem i radykalnym, hardcore'owym wave i freestyle'owym wizerunkiem. Dziś JP zajmuje się wszystkimi aspektami windsurfingu, jest również wielkim graczem na SUP, a teraz skupia się również na foilingu.
Od momentu powstania cel był zawsze ten sam: JP AUSTRALIA dąży do dostarczania najbardziej innowacyjnych, konkurencyjnych i najlepszej jakości desek dostępnych na rynku.
JP Australia jest obecnie jednym z wiodących brandów w branży. Deski powstają przy wykorzystaniu najbardziej zaawansowanych technologii oraz wieloletniego doświadczenia doskonałych shaperów i światowej klasy zawodników.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.