W ramach akcji "Często pytacie mnie...", zebraliśmy najczęściej zadawane przez Was pytania w jedną całość aby rozwiać wszelkie Wasze wątpliwości.
Czy mogę wymienić produkt na mniejszy/ większy rozmiar?
Tak, masz do tego absolutne prawo. Wszędzie tam gdzie mogliśmy, dołączyliśmy aktualne tabele rozmiarów od samych producentów. Warto więc przed zakupem np. pianki neoprenowej, porównać swoje wymiary z tabelą. Z doświadczenia wiemy już, że jeśli Twoje wymiary są dosłownie na granicy danego rozmiaru, warto przemyśleć opcję zmiany rozmiaru. Aby wymienić produkt na inny rozmiar lub na zupełnie inny produkt, skontaktuj się z nami. Sprawdzimy co da się zrobić i zaproponujemy Tobie najlepsze rozwiązanie. Następnie wyślij do nas produkt ze wszystkimi elementami dołączonymi do paczki i oczekuj na swoją nową przesyłkę. Pamiętaj, że wymianie i zwrotom podlegają jedynie produkty nieużywane przez Ciebie wcześniej.
Czy mogę zwrócić produkt?
Gdy zakupiony przez Ciebie produkt, nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go do nas zwrócić. Oczywiście, nasze surferskie serducha zaczną wtedy mocno krwawić, Będziemy starać sie sprostać Twoim oczekiwaniom, proponując np. inny produkt. Jednak wszyscy wiemy jak to bywa z zakupami przez internet... Szczegółową procedurę zwrotów, znajdziesz pod tym linkiem Zwroty i reklamacje
"Jaka jest cena produktu?"
Wszystkie ceny produktów podane są na kartach produktów. Oferujemy natomiast jednorazowy rabat 5% na start dla osób, które zdecydują się zarejestrować na naszej stronie lub zapiszą sie do Newslettera.
Planujesz większe zamówienie? Skontaktuj się z nami wcześniej, być może uda nam się przygotować Tobie indywidualną i konkurencyjną ofertę cenową.
Czy posiadacie sklep stacjonarny?
Na ten moment działamy jako sklep internetowy. Nie mamy jeszcze sklepu stacjonarnego natomiast jest on uwzględniony w naszych planach. Zamówienia realizujemy drogą wysyłkową.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie, w mejlu potwierdzającym otrzymasz od nas najpierw ProFormę. Po wysłaniu przez nas Twojego zamówienia, otrzymasz od nas ponownie mejla z fakturą. Jeżeli interesuje Cię faktura na firmę, wystarczy na etapie składania zamówienia zaznaczyć "Firma" i podać wszystkie potrzebne dane.
Masz pytanie, którego nie uwzględniliśmy powyżej? Pomóż nam stworzyć idealny Q&A i prześlij do nas swoje pytanie na [email protected]